603 411 004

Zavolejte nám 603 411 004 ve všední dny 9–17h

Vývoj software

Vytváříme na míru webové aplikace pro správu dat, informací, systémy zefektivňující výrobní proces či vylepšující prezentaci. Jedná se o projekty vytvářené od začátku dle zadání zákazníka i o řešení využitelná s mírnou úpravou či jako online řešení.

Vývoj webových aplikací na míru

Používáme technologie: React, PHP Nette, MySQL

Tvorba a integrace CRM systémů

Tvorba a integrace ERP systémů

Analytické a reportovací nástroje

Aplikace pro správu zákaznické podpory

Aplikace pro správu dokumentů

Integrace aplikací pro přenos dat mezi systémy

Upgrade a modernizace starších aplikací

Zajištění technické podpory a aktualizací

Využijte některá naše hotová řešení nebo si nechte vytvořit systém dle svých potřeb.

Aplikace fungují jako cloud řešení nebo jako instalované na intranetu zadavatele.

Systém pro řízení výrobních procesů

Software pomáhá řídit procesy od zadávání a kalkulace objednávek, přes výrobu po instalaci a fakturaci. Zahrnuje reporty a přehledy pro vedení.

Obsahuje součásti:

Obchodní oddělení - obchodník

  • Přehled klientů
  • Zadání objednávky s jednolivými položkami
  • Sledování objednávky ve výrobě
  • Převzetí a dokončení objednávky
  • Možnost opakovaného zadání zakázky - vzor

Vedoucí

  • Převzetí objednávky, kontrola dat
  • Zařazení do fronty určeného stroje
  • Zadání výrobních parametrů
  • Tisk průvodky stroje
  • Sledování spotřeby materiálů
  • Zadání instalace, je-li třeba

Oper

  • Průvodka instalace
  • Stav, dokončení

Fakturace

  • Fakturace dokončených objednávek

Reporty a adminsitrace - vedení

  • Přehled zakázek za určené období a jednotlivé obchodníky
  • Stavy materiálů
  • Správa číselníků
  • Správa uživatelů

Zajímá vás víc? Domluvte si prezentaci.

ZOBRAZIT POKRAČOVÁNÍ TEXTU ZAVŘÍT TEXT

Půjčovna

Systém pro řízení půjčovny na denní i hodinové bázi. Vhodné pro půjčovny aut, nářadí či lodí, lze přizpůsobit jakémukoli sortimentu, ale i pronájmu a rezervacím návštěv.

Obsahuje:

  • přehled jednotlivých položek v časové ose
  • dělení položek do sekcí (osobní auta, dodávky...)
  • tisk smlouvy
  • evidenci zákazníků
  • kartu položky a historie jejích výpůjček
  • hospodářské reporty
  • tvorbu faktur

Zajímá vás víc? Domluvte si prezentaci.

ZOBRAZIT POKRAČOVÁNÍ TEXTU ZAVŘÍT TEXT

Learning Management System

Systém zajišťuje chod školy s online studiem ve všech potřebných aspektech.

Stručný přehled funkčnosti v jednotlivých sekcích:

Student

  • Má k dispozici studijní materiály - jako soubory, online prezentace, videa
  • Přehled studijního plánu
  • Index
  • Komunikace s vyučujícím
  • Skládání testů online s ověřováním totožnosti kamerou
  • Kalendář akcí, komunikace se studijním oddělením

Tutor - vyučující

  • Přehled předmětů a studentů
  • Vyhodnocování odevzdaných prací
  • Komunikace a konzultace se studenty

Studijní oddělení

  • Správa studentů a vyučujících
  • Tvorba studijních plánů a programů
  • Správa studijních materiálů
  • Vkládání a správa testů, pravidla pro výběr otázek

Zajímá vás víc? Domluvte si prezentaci.

ZOBRAZIT POKRAČOVÁNÍ TEXTU ZAVŘÍT TEXT

Produktový konfigurátor

Aplikace pomáhá vytvořit personofikovanou podobu produktu, vytvořit kalkulaci a podklady pro objednávku.

Konfigurace probíhá pomocí grafických prvků, které se umisťují na základní kostru.

ZOBRAZIT POKRAČOVÁNÍ TEXTU ZAVŘÍT TEXT

Rezervace

Aplikace zajišťuje rezervaci z www prezentace a následnou správu rezervací a obsazenosti libovolných subjektů - návštěv ordinacé, salonů, obsazení zasedacích místností, sálů apod.

Personifikací aplikace se zajistí přizpůsobení potřebních podmínek:

  • rezervace na dny x hodiny
  • cenové sazby
  • kapacity
  • přehledy a informace
  • apod.

ZOBRAZIT POKRAČOVÁNÍ TEXTU ZAVŘÍT TEXT

Nechte si zpracovat řešení přesně dle svých potřeb.

Nenašli jste na trhu žádné řešení, které by vyhovovalo vašim potřebám. Informační systém lze vytvořit na míru dle specifik vašeho zadání, může se jednat například o:

  • konfigurátor produktu a objednávka vytvořené konfigurace
  • systém pro řízení procesů ve firmě
  • databázový systém pro ukládání dat (klienti, dokumenty, objednávky, zakázky, zboží...)
  • školící systém
  • kartotéka
  • generátor smluv
  • přehled nemovitostí, pozemků
  • správa fotografií
  • reportování dat
  • rezervační systém
  • a další

Zpracování probíhá následujícícm způsobem:

1. Zpracování zadání

Na základě vašich požadavků a reálných postupů vaší firmy, které má nový systém doplňovat, vytvoříme po několika konzultacích zadání pro tvorbu výsledného systému. Na tomto základě lze zpracovat kalkulaci.

2. Plán jednotlivých etap zpracování

Stanoví se postup zpracovávání aplikace zahrnující i milníky kontroly a spolupráci zadavatele.

3.  Zpracování systému

Vývoj po jednotlivých stanovených etapách, u každé z nich je potřebná kontrola a převzetí zadavatelem.

4. Testovací režim

Spuštění aplikace pro komplexní testování zadavatelem, supluje se reálný provoz.

5. Spuštění nového systému

Zajímá vás víc? Domluvte si konzultaci.

Naši klienti

Sdílet
Máte dotaz? Neváhejte se zeptat!

S odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.