603 411 004

Zavolejte nám 603 411 004 ve všední dny 9–17h

KORES

KORES – Magik Clay: Sezónní kampaně pro podporu kreativních produktů

  • Projekt: KORES - Magik Clay - sezónní kampaně
  • V realizaci: Vánoce 2022, Back to School 2023, Vánoce 2023
  • Typ kampaně: B2C, podpora produktu
  • Regiony: celá ČR
  • Výsledky: podpora prodeje v klasických obchodech a partnerských e-shopech

Pro společnost KORES jsme realizovali sérii sezónních kampaní zaměřených na propagaci jejich kreativního produktu Magik Clay. První fáze proběhla v období Vánoc 2022, následovala kampaň na podporu prodeje během nákupního období „Back to School“ v roce 2023 a celou sérii jsme završili vánoční kampaní na konci téhož roku. Každá kampaň byla pečlivě přizpůsobena sezónním potřebám zákazníků, což nám umožnilo efektivně pracovat s poptávkou po kreativních produktech pro děti i dospělé.

Naše strategie zahrnovala kombinaci vyhledávací reklamy, display kampaní a videí, čímž jsme oslovili široké spektrum zákazníků napříč celou Českou republikou. Díky promyšlenému využití těchto kanálů jsme dokázali zviditelnit produkt Magik Clay ve správný čas a na správných místech. Kampaně byly cílené na rodiče a prarodiče, kteří hledají kreativní hračky pro své děti i pomůcky pro rozvoj dětské kreativity ve školním prostředí.

Dosažené výsledky přispěly nejen k podpoře prodeje v klasických obchodech, ale také pomohly partnerským e-shopům. Naše sezónní kampaně ukázaly, že správně načasovaná a cílená reklama dokáže zvýšit povědomí o produktu a přeměnit zájem na reálný prodej.

ZOBRAZIT POKRAČOVÁNÍ TEXTU ZAVŘÍT TEXT

Sdílet
Máte dotaz? Neváhejte se zeptat!

S odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.