Zavolejte nám 603 411 004 ve všední dny 9–17h
Od roku 2024 realizujeme pro Edujoy marketingovou kampaň zaměřenou na propagaci jazykových kurzů češtiny pro cizince. Kampaň se zaměřuje na B2C segment a cílí na zájemce o prezenční kurzy v Praze i na zájemce o online kurzy z celé České republiky. S ohledem na různé jazykové potřeby potenciálních studentů probíhá kampaň ve čtyřech jazycích: češtině, ukrajinštině, ruštině a angličtině.
Kampaň kombinuje vyhledávací a display reklamu a od svého spuštění zaznamenává pozitivní trend v počtu konverzí, kdy konverzí je odeslání zájmového formuláře. Každý jazyk má svou vlastní strukturu kampaně, což zajišťuje, že inzerce v daném jazyce vede přímo na relevantní nabídku v odpovídajícím jazyce, čímž se zvyšuje šance na úspěšnou konverzi.
Díky pečlivě zpracované jazykové personalizaci a cílené reklamě se nám daří efektivně oslovovat cizince, kteří hledají kvalitní výuku češtiny, a tím přispíváme k jejich snadnější integraci do české společnosti.