603 411 004

Zavolejte nám 603 411 004 ve všední dny 9–17h

Online Marketing

Estetica pomáhá najít potenciální zákazníky, klienty a partnery ve vhodné cílové skupině lokálně i globálně. Podporuje přímý prodej u e-shopů, zájem zákazníků o služby, pomáhá zvýšení povědomí o značce. Estetica se primárně zabývá internetovou reklamou, nabízí ale i řešení full service.

Jaké 2 zásadní vlastnosti si pro svou kampaň vyberete?

Chcete zajištění celé kampaně nechat na agentuře? Nebo chcete sami kampaň či její část řídit a sami dlouhodobě vést? Co pro vás můžeme vše udělat?

  • Kompletně vést kampaň na několika inzertních nástrojích Google, Youtube, Seznam, Heureka, Zboží, facebook a dalších vč. zahraničních. Zajistíme založení, správu i doplňování prostředků na účty.
  • Kompletní založení a správu kampaní, dobíjení prostředků na inzertní účty a jejich výši si řídíte a kontrolujete vy sami.
  • Založení kampaní na inzertních nástrojích. Další správu a kompletní vedení kampaně si zajistíte vy sami.
  • Individuální konzultace a poradenství v oblasti online marketingu. Pomoc při rozhodování, jaké nástroje a v jaké míře využívat a jak vlastními silami či s agenturou postupovat.
  • Praktické školení při práci s inzertními systémy online marketingu s konkrétním zaměřením na e-shop nebo firemní inzerci. Hlavní náplní je vlastní práce s nastavováním kampaní s postupem správy.

 

Kampaně plní nejčastěji některou z následujících funkcí:

Podpora prodeje e-shopu

Cílem je podpora přímého prodeje zboží na e-shopu - uvedení nového e-shopu na trh nebo zvyšování prodejů u e-shopu již fukčního.

Kampaň zahrnuje zřízení, nastavení a správu inzerce a prostřednictvím nástrojů:

  • Heureka
  • Zboží.cz
  • Google nákupy (Produkty ve vyhledávání Google)
  • Seznam (Produkty ve vyhledávání prostřednitvím Zboží.cz)
  • Facebook Ads (Produktové kampaně)
  • Dynamický remarketing

Kampaň lze rozšířovat o další vhodné nástroje vzhledem ke specifikům obchodu a cílové skupiny, např. e-mailing, bannerová kampaň.

Regionálně může být kampaň zaměřena od malých lokací v ČR až po zahraničí.

Kampaň zahrnuje i mobilní zařízení.

Reporting kampaně se zaměřuje na poměr celkových marketingových nákladů a jejich podílu na tržbách e-shopu.

Součástí kampaně jsou i grafické práce pro přípravu bannerů a obrázků pro inzerci.

ZOBRAZIT POKRAČOVÁNÍ TEXTU ZAVŘÍT TEXT

Podpora prodeje služeb a produktů

Cílem je podpora prodeje zboží a služeb - prezentace firmy.

Je vhodné například pro:

  • firmy nabízející služby a produkty B2B
  • lokální obchody, půjčovny, servisní centra...
  • restaurace, pizzerie
  • lokální služby pro spotřebitele
  • a další

Kampaň zahrnuje zřízení, nastavení a správu inzerce a prostřednictvím nástrojů:

  • Google vyhledávání
  • Seznam vyhledávání
  • Facebook inzerce
  • Remarketing

Kampaň lze rozšířovat o další vhodné nástroje vzhledem ke specifikům obchodu a cílové skupiny, např. vedení Facebook stránky, e-mailing, bannerová kampaň.

Regionálně může být kampaň zaměřena od malých lokací v ČR až po zahraničí.

Kampaň zahrnuje i mobilní zařízení.

Reporting kampaně se zaměřuje na relevantní návštěvy na www prezentaci a konverzní události (doba na stránce, odeslání kontaktu apod.).

Součástí kampaně jsou i grafické práce pro přípravu bannerů a obrázků pro inzerci.

ZOBRAZIT POKRAČOVÁNÍ TEXTU ZAVŘÍT TEXT

Podpora značky či produktu

Cílem je podpora znalosti značky firmy nebo produktu - vhodné zejména při uvedení produktu či služby na trh, když u cílové skupiny není služba známa, nevyhledává se.

Je vhodné například pro:

  • nové produkty a služby
  • nové podniky v regionu nebo na trhu
  • podpora reklamní akce
  • podpora sezóního prodeje
  • a další

Kampaň zahrnuje zřízení, nastavení a správu inzerce a prostřednictvím nástrojů:

  • Bannerová kampaň
  • Google vyhledávání
  • Seznam vyhledávání
  • Facebook inzerce
  • Remarketing

Doporučujeme:

  • využití videospotu na Youtube
  • komunikace na Facebooku - vedení FB stránky

Regionálně může být kampaň zaměřena od malých lokací v ČR až po zahraničí.

Kampaň zahrnuje i mobilní zařízení.

Reporting kampaně se zaměřuje na relevantní návštěvy na www prezentaci, konverzní události (doba na stránce, odeslání kontaktu apod.) a zhlédnutí bannerů a videospotu.

Součástí kampaně jsou i grafické práce pro přípravu bannerů a obrázků pro inzerci.

ZOBRAZIT POKRAČOVÁNÍ TEXTU ZAVŘÍT TEXT

Naši klienti

Sdílet
Máte dotaz? Neváhejte se zeptat!